Kupując Grilla , który ma posłużyć wiele lat zachęcam do wzięcia pod uwagę również takiego elementu jak serwis i dostępność do części zamiennych, wiem że reklamacja i serwis kojarzy się z problemami a tych wolimy unikać jednak kupujemy produkt na wiele lat i pracujący w dość ekstremalnych warunkach więc istotne czy producent okaże się wspierający i pomocny.
I tutaj Broil King wyróżnia się pozytywnie ponieważ bez względu na to czy masz grilla z najwyższej półki czy trochę bliżej klasy ekonomicznej, każdą część możesz zamówić przez przyjazny portal i wymienić a tym samym przywrócić swojemu grillowi pierwotną świetność.
Poniżej przydatne informacje jak i gdzie zamówić część do grilla oraz co zrobić jak Twój grill będzie wymagał „pomocy”.
Grille Broil King posiadają e-schematy, czyli rysunki techniczne z podpiętymi do nich częściami. Dzięki temu możesz z łatwością zidentyfikować potrzebną Ci część i ją zamówić. Zamów potrzebną część na www.kupgrilla.pl/czesci
Wykwalifikowana obsługa
Broil King to profesjonalizm w każdym aspekcie grillowania. Z tego względu nasz zespół doskonale zna sprzedawane przez nas urządzenia i odpowie na każde Twoje pytanie. Możesz do nas zadzwonić +800 910 059, napisać na czacie lub wysłać email serwis@broilking.pl.
Szybki czas reakcji
Dzięki temu, że posiadamy wykwalifikowanych specjalistów, magazyn części w Polsce i pracujemy z rzetelnymi firmami kurierskimi, możemy zapewnić Ci szybki czas realizacji Twojego zamówienia. Wszystko, abyś mógł grillować najczęściej jak to możliwe.
Pomoc serwisowa
W przypadku problemów z Twoim grillem lub wędzarnią, skontaktuj się z naszym serwisem pod numerem telefonu +800 910 059 lub mailowo pisząc na serwis@broilking.pl. Często problemy są proste w rozwiązaniu, wystarczy porozmawiać.
Reklamacje
Każdy produkt może kiedyś zawieść. Czasami z naszej winy, w takim przypadku pragniemy przywrócić Twoje urządzenie do prawidłowego funkcjonowania najszybciej jak to możliwe. Z tego względu prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego. Odezwiemy się do Ciebie w celu ustalenia kolejnych kroków naprawy.
Mogę na podstawie Naszego doświadczenia opisać że system powyższy działa sprawnie i nawet jeżeli wymiana części ma być tzw. „zrób to sam” to wsparcie telefoniczne ułatwia i sprawia że możemy stać się bohaterem we własnym domu a Nasz grill może znów pomagać Nam w przyrządzaniu pysznych potraw
Zatem wracając do początku tego artykułu zwracajcie uwagę także i na taki element jak obsługa po sprzedażowa już w momencie wyboru grilla bo być może będziecie potrzebowali wsparcia po 3-4 latach a w przypadku niektórych tzw. marketowych produktów może to być bardzo trudne , bo dostępność do części jest niemożliwy
Przejdź do strony głównej